Maica Domnului cu Pruncul... din nou


este una dintre icoanele mele preferate. de fiecare data cand vreau sa fac cadou o icoana, ma gandesc bine cui sa o daruiesc. de obicei, dau cadou o icoana unei persoane de la care am invatat ceva, unei persoane care mi-a fost alaturi atunci cand am avut nevoie de cineva langa mine. aceasta icoana este pentru Alexandra, care a avut rabdarea sa ma invete ce inseamna sa conduci responsabil. am vrut sa ii fac cadou o icoana cu Sfanta Imparateasa Alexandra, dar se pare că Sfanta nu a vrut sa fie pictata de mine, pentru ca nu mi-a iesit icoana ai chiar deloc si a trebuit sa o sterg. in loc de Sfanta Alexandra, iata ca am facut-o pe Maica Domnului. Alexandrei i-a placut icoana, sper sa va placa si voua, cei care imi urmariti, din cand in cand, blogul... o zi buna tuturor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ieșit-a Semănătorul să semene sămânța Sa...

Maica Domnului Ostrobramskaya