Monahia Ecaterina

De bună voie, preacinstite părinte...
- Care e numele tău, maică?
- Monahia Ecaterina, păcătoasa.
- Să te mântuieşti şi să te rogi pentru mine!

- Toţi suntem datori să ne rugăm unul pentru celălalt!

...dacă mi-ar fi spus cineva că pe data de 29 august Doamne-Doamne îmi va umple inima cu una dintre cele mai mari bucurii, pe care am avut şansa să le trăiesc, poate că nu aş fi crezut... şi cum îi spuneam Marianei, nici dacă nu mi-aş fi plănuit nu aş fi ajuns la Mănăstirea Petru Vodă chiar în seara în care urma să aibă loc tunderea în monahism a uneia dintre fostele mele colege de facultate... emoţia simţită şi lacrimile care mi-au curs pe obraji nu pot fi descrise şi nici lumina şi liniştea profundă pe care le citeam pe faţa celei care a fost studenta Cristina Leizeriuc... este ceva dincolo de simplele cuvinte...
viaţă pur simplu...



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ieșit-a Semănătorul să semene sămânța Sa...

Maica Domnului Ostrobramskaya