Sfantul Adrian - asa cum spunea o prietena, aceasta este o icoana foarte rara. De fapt, singura icoana pe care am gasit-o pe net cu Sfantul Adrian era cu el reprezentat impreuna cu sotia sa Natalia. Tocmai am terminat-o si imi place foarte mult. Sper sa placa si celor care o vor vedea, mai ales Claudiei (prietena despre care vorbeam)... dar sa nu uitam ca, asa cum am spus mereu, nu am facut-o eu, ci Doamne-Doamne...
"Cu o iubire ingereasca te-ai rugat neincetat Mantuitorului, Natalie preafericita, ca sa-i lumineze mintea intunecata a sotului tau si sa o intoarca spre cunoasterea Facatorului si Stapanului tau, pana cand au fost auzite rugaciunile tale; harul s-a atins de inima lui Adrian, care a crezut si plin de curaj a suferit chinuri si chiar moartea. Admirand ravna si dragostea voastra pentru Hristos, cu evlavie va cantam asa:
Bucurati-va lumini ai dragostei Dumnezeiesti.
Bucurati-va stalpi neclatiti de relele paganesti.
Bucurati-va, ca ati purtat crucea drept si cu rabdare.
Bucurati-va ca cu aceasta ati invins pe demon si vicleniile sale.
Bucurati-va ca de Domnul voi ati fost incununati.
Bucurati-va ca la Tronul ceresc, pentru noi va rugati.
Bucurati-va sfintilor Adrian si Natalie, prealaudati si neinvinsi mucenici al lui Hristos." (Acatistul Sfintilor Adrian si Natalia, Icosul I)

Comentarii

  1. Draga mea, este minunata icoana ta! Cum iti spuneam si alte dati, ai o "problema" cu ochii sfintilor! Asa ca oriunde iti voi intalni lucrarile - nesemnate fiind - voi stii ca sunt "by Monica"! Dumnezeu sa-ti tina harul si tot lucrul tau sa fie spre cinstirea si slava Lui si a sfintilor Sai. Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ieșit-a Semănătorul să semene sămânța Sa...

Maica Domnului Ostrobramskaya