marți, 21 aprilie 2009



Sfantul Adrian - asa cum spunea o prietena, aceasta este o icoana foarte rara. De fapt, singura icoana pe care am gasit-o pe net cu Sfantul Adrian era cu el reprezentat impreuna cu sotia sa Natalia. Tocmai am terminat-o si imi place foarte mult. Sper sa placa si celor care o vor vedea, mai ales Claudiei (prietena despre care vorbeam)... dar sa nu uitam ca, asa cum am spus mereu, nu am facut-o eu, ci Doamne-Doamne...
"Cu o iubire ingereasca te-ai rugat neincetat Mantuitorului, Natalie preafericita, ca sa-i lumineze mintea intunecata a sotului tau si sa o intoarca spre cunoasterea Facatorului si Stapanului tau, pana cand au fost auzite rugaciunile tale; harul s-a atins de inima lui Adrian, care a crezut si plin de curaj a suferit chinuri si chiar moartea. Admirand ravna si dragostea voastra pentru Hristos, cu evlavie va cantam asa:
Bucurati-va lumini ai dragostei Dumnezeiesti.
Bucurati-va stalpi neclatiti de relele paganesti.
Bucurati-va, ca ati purtat crucea drept si cu rabdare.
Bucurati-va ca cu aceasta ati invins pe demon si vicleniile sale.
Bucurati-va ca de Domnul voi ati fost incununati.
Bucurati-va ca la Tronul ceresc, pentru noi va rugati.
Bucurati-va sfintilor Adrian si Natalie, prealaudati si neinvinsi mucenici al lui Hristos." (Acatistul Sfintilor Adrian si Natalia, Icosul I)

Un comentariu:

  1. Draga mea, este minunata icoana ta! Cum iti spuneam si alte dati, ai o "problema" cu ochii sfintilor! Asa ca oriunde iti voi intalni lucrarile - nesemnate fiind - voi stii ca sunt "by Monica"! Dumnezeu sa-ti tina harul si tot lucrul tau sa fie spre cinstirea si slava Lui si a sfintilor Sai. Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere