vineri, 16 iulie 2010

te caut...

am privit la stele, dar nu mai străluceau ca-n prima zi.
am privit la soare, dar nu mă mai alinta cu raza lui.
am încercat să te chem, dar noaptea mi-a îngheţat strigătul.
am vrut să ajung la tine, dar nisipul m-a împiedicat între firele lui.
am vrut să te iubesc, dar cineva mi-a frânt aripile.
am vrut să fiu liberă, dar dragostea ta m-a înlănţuit pe veci.
am aşteptat sfârşitul timpurilor
şi m-am îmbrăcat în mantia dragostei tale.
te caut...
o rază de soare îmi mângâie obrazul.
te caut, rătăcind prin lume... te caut.
(sibiu 26 octombrie 2003, demult...)

2 comentarii:

  1. Tare faina infatisarea asta noua a blog-ului...felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că eu sunt alta, ceea ce face ca şi lucrurile din jurul meu să se schimbe puţin.

    RăspundețiȘtergere