te caut...

am privit la stele, dar nu mai străluceau ca-n prima zi.
am privit la soare, dar nu mă mai alinta cu raza lui.
am încercat să te chem, dar noaptea mi-a îngheţat strigătul.
am vrut să ajung la tine, dar nisipul m-a împiedicat între firele lui.
am vrut să te iubesc, dar cineva mi-a frânt aripile.
am vrut să fiu liberă, dar dragostea ta m-a înlănţuit pe veci.
am aşteptat sfârşitul timpurilor
şi m-am îmbrăcat în mantia dragostei tale.
te caut...
o rază de soare îmi mângâie obrazul.
te caut, rătăcind prin lume... te caut.
(sibiu 26 octombrie 2003, demult...)

Comentarii

  1. Tare faina infatisarea asta noua a blog-ului...felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că eu sunt alta, ceea ce face ca şi lucrurile din jurul meu să se schimbe puţin.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ieșit-a Semănătorul să semene sămânța Sa...

Maica Domnului Ostrobramskaya

Sfântul Ierarh Nicolae