nu!

dezamăgirile vin în viaţă atunci când te aştepţi mai puţin... de ce? poate pentru că, din când în când, avem nevoie ca cineva să ne smerească, să ne aducă cu picioarele pe pământ, să ne arate că ăl cu coarne îşi face treaba... spunea cineva acum ceva timp că eşti dezamăgit doar dacă ai aşteptări de la o anumită persoană şi că, atunci când ai aşteptări, judeci acea persoană; nici nu îmi mai aduc aminte când am judecat-o ultima oară, deci când am avut ultima oară aşteptări de la această persoană (ce ironie a sorţii)... cert este că aseară m-a dezamăgit din nou ca om... nu mi-am imaginat niciodată că cineva poate decade atât de mult...
ce este da, este da... ce este nu, este nu... ce este mai mult, este de la diavol...
prietenii ştiu de ce

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ieșit-a Semănătorul să semene sămânța Sa...

Maica Domnului Ostrobramskaya