Leapşa... ca să ne aducem aminte de copilărie...

Am primit de la Mariana, prietenă foarte dragă inimii mele, o leapşă interesantă pentru a ne aduce aminte de copilărie, de cine suntem noi, de cine ne chinuim să devenim...


Filmul pe care l-aţi vizionat de cele mai multe ori
Mândrie şi Prejudecată, după romanul lui Jane Austen :))))))

Anotimpul preferat

Hm... da, bună întrebare... păi, nu am unul preferat, le iubesc pe toate, fiecare îmi oferă ceva, aşa că:
Vara... încep cu vara ca atunci m-am născut... iubesc marea albastră cu valurile, care se lovesc înspumate de colţurile stâncilor, şi cerul senin, care poartă, din când în când, nori pufoşi, seamănând a vată de zahăr... 
Toamna o iubesc pentru că îmi aduce culoare în suflet şi belşug în coşuri... o iubesc pentru că vrea să pară fioroasă, când îşi trimite ploile şi vântul, dar, de fapt, este o fată tare bună, care nu face altceva decât să pregătească pământul pentru iarnă...
Iarna iubesc zăpada pufoasă în care mă arunc şi fac îngeraşi (da, deşi am venerabila!!! vârsta de 32 de ani, încă mai fac îngeraşi în zăpadă) şi zurgălăii de la sănii cântând în răcoarea dimineţii...
Iar primăvara o iubesc pentru parfumul cald de liliac, narcise, zambile care mă înconjoară şi îmi umple sufletul de o bucurie inexplicabilă...
Unde mergeţi vara asta?
Vara asta am fost la mare... şi, din păcate, mi-am amânat un vis: vacanţa la Roma, care va veni de abia in luna februarie...

Cartea pe care o iubiţi cel mai mult

Contele de Monte Cristo - Alexandre Dumas

Serialul la care vă uitaţi cu plăcere

Dr. House 

Aveţi ticuri verbale? Daca da, care sunt?

Cred că da... când copiii mei de la şcoală nu învaţă le spun "Vă mănânc cu fulgi cu tot!!!", dar să nu le spuneţi celor de la Minister că mă mănâncă ei pe mine :)))

Dacă ar fi să vă descrieţi în 3 cuvinte…

credinţă,
nădejde,
dragoste.

Oraşul în care v-ar plăcea să locuiţi

Orasul meu preferat este acela unde pot face tot ceea ce doresc: să predau, să traduc şi să pictez; fără una din acestea trei aş fi incompletă... Aşa că, Oriunde este oraşul meu preferat...


La ce oră v-aţi trezit azi şi de ce?
La ora 7.30, ca să fac hârţoage pentru şcoală :((( Spre ruşinea mea, azi nu am fost la Biserică.

Fumaţi? Daca da, ce ţigari preferaţi?Nu, nu fumez.

Ce gen de muzică preferaţi?

Prefer melodiile de dragoste... sunt o romantică incurabilă, ce să fac? Dar, nu contează neapărat muzica, ceea ce contează este să nu îmi "zdrăngăne" în cap...

Formaţii pe care le recomandaţi

Nu recomand o formaţie, ci doi interpreţi: Julio Iglesias şi Demis Roussos. Îmi plac. Îi ascult foarte mult, le cunosc melodiile aproape pe de rost... încă nu m-am plictisitit de ei! 


Cu drag trimit leapşa pe Facebook... cui îi place, să o preia!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ieșit-a Semănătorul să semene sămânța Sa...

Maica Domnului Ostrobramskaya