decizii...

in seara asta gandul mi-a fugit, pentru o fractiune de secunda, la un moment al vietii mele, cand a trebuit sa iau o hotarare importanta... mama mi-a spus atunci: pune in balanta binele si raul si vezi care parte e mai grea... si parca a fost atat de usor sa iau acea hotarare... adica, nu a fost usor, dar stiam ce trebuie sa fac pentru binele meu, pentru binele care il reprezinta acum viata mea... acum sunt din nou in momentul in care trebuie sa iau o decizie si incerc sa o iau pe cea buna... incerc sa fac sa fie bine, sa imi fie bine... din pacate/fericire de data asta balanta nici ea nu stie ce sa faca: uneori este intr-o parte, alteori in cealalta...
oricum, deciziile in viata trebuie luate de unul singur si asumate, impreuna cu consecintele lor... este o persoana care ar rade de cacofonia de mai inainte :)))) rad si eu... asta inseamna ca balanta inclina... intr-o parte :))))))

* * *

viata pur si simplu...
prietenii stiu de ce...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ieșit-a Semănătorul să semene sămânța Sa...

Maica Domnului Ostrobramskaya