Duminica iertarii...

Imi spunea astazi cineva ca este greu sa ierti pe o persoana care te-a ranit; intr-una din pauzele mele, uitandu-ma dupa diferite poze pe net, am gasit-o pe aceasta pe blogul cuiva... 
Si iata cum am primit din nou raspuns la una dintre problemele zilnice: daca vrei cu adevarat sa ierti pe cineva, vei face in asa fel incat iertarea sa intre/iasa in/din inima ta... dar daca nu vrei, daca inima iti este impietrita, atunci, cu siguranta, vei gasi scuze care vor respinge orice forma de manifestare a umanului, a iertarii...

Aici Duminica iertarii am gasit un articol minunat despre inceputul Postului si despre tot ce inseamna el... poate va va placea si voua... 



viata, pur si simplu...
prietenii stiu de ce...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ieșit-a Semănătorul să semene sămânța Sa...

Maica Domnului Ostrobramskaya