inimă albastră... :)))))))

astăzi am inima albastră... am chef de poezie... aşa că, vă propun o poezie scrisă demult... adevărul este că nu am mai scris de tare mult timp... este semn bun: inseamnă că nu am mai suferit :))))))

Licărire...
Speranţa nu moare, ea încă dă viaţă,
dar totul e negru, amar şi pustiu;
Alerg, mă împiedic, încerc, mă ridic
şi toate-s un haos uitat între stele...

E viaţa! Blesteamă apoi te mângâie,
şi fugi, te întorci, încerci, te agăţi
Eşti liber, trăieşti şi zbori şi te-aprinzi,
Te stingi c-o suflare şi tot te ridici...

Te-ndemni la visare şi nu-ţi crezi puterea
Arunci cu scântei de jur-împrejur
Şi toate-s un haos uitat între stele,
Te stingi c-o suflare, dar tot te ridici...

* * *
viaţa, pur şi simplu...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ieșit-a Semănătorul să semene sămânța Sa...

Maica Domnului Ostrobramskaya

Sfântul Ierarh Nicolae