Mosul...

hmm... ma intrebam zilele trecute daca am fost sau nu cuminte... voi vedea maine dimineata cat de cuminte am fost... eu nu imi aduc aminte sa fi fost obraznica... ma rog, foarte, foarte, foarte obraznica :))... sincer, chiar nu imi aduc aminte... ehehei, si oricat de obraznica as fi fost, nu cred ca ma va ocoli... de fapt, sincera sa fiu, imi da tarcoale de vreo cateva zile... mi-a dat cate ceva, mi-a luat cate ceva... deh, ca fericirea noastra sa fie completa, trebuie sa mai si dam... daca tot primim avem impresia ca totul ni se cuvine si uitam sa fim oameni, ne pierdem in egoism... si, totusi, as da orice sa imi dea inapoi ce mi-a luat...


prietenii stiu de ce...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ieșit-a Semănătorul să semene sămânța Sa...

Maica Domnului Ostrobramskaya