Cele patruzeci de legi ale iubirii...

Doi oameni, despartiti de mii de kilometri, se viseaza, se simt, se cauta, se simt incompleti unul fara de celalalt... se asteapta si, atunci cand se intalnesc, se recunosc in respiratie, in necuvantare... dar, cand una dintre butelci e sparta, se sparge si cealalta...

O viata fara iubire este lipsita de insemnatate. 
Nu te intreba ce fel de iubire ar trebui sa cauti, 
spirituala ori materiala, divina ori pamanteasca, rasariteana sau
apuseana... Impartirile duc doar la alte impartiri. Iubirea nu
poate fi nici numita, nici lamurita. E ceea ce e, pur si simplu.
Iubirea e apa vietii. Iar cel ce iubeste e un suflet de foc!
Lumea se invarte altfel cand focul iubeste apa.




Elif Shafak - Cele patruzeci de legi ale iubirii, Polirom, 2011... am vrut sa aman visarea printre paginile ei... nu am putut, iar, la sfarsit, o lacrima a cazut din, cu si pentru iubirea trecuta, prezenta si, cine stie, viitoare...

Cititi-o, s-ar putea sa nu va para rau...

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Am luat-o de pe raft, in librarie, doar intr-o doara... Duminica, dupa ce m-am apucat de citit din ea, m-am asezat in cafeneaua librariei (Humanitas, din Bucuresti) si am stat acolo doua ore, neputand sa o las din mana... Sincer, ieri, cand am terminat-o, chiar mi-a parut rau...

      Ștergere
    2. este fenomenala intr-adevar,nu am putut sa o las din maini! si am varsat lacrimi si la inceput si la final.

      Ștergere
    3. Ma bucur ca, inca o persoana a gasit aceasta carte speciala...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ieșit-a Semănătorul să semene sămânța Sa...

Maica Domnului Ostrobramskaya