Elefanţii mei...

Prietenii știu cât de mult îmi plac elefanții. Am o colecție impresionantă. Mi-am cumpărat un elefant din aproape toate locurile pe care le-am vizitat. În toată colecția un singur elefant este de undeva de unde nu am fost: mi-a fost adus de omul drag de la Washington... 
Astăzi mi-am cumpărat minunații aceștia de la un târg de antichități din Suceava. Sunt din bronz, iar postamentul este din lemn. Bineînțeles că nu arătau așa când am ajuns cu ei acasă, dar au suferit o mică "restaurare" în această după-amiază; nu am avut răbdare până mâine :)))))
Simbolistica legată de elefanți este foarte bogată. În tradiția creștină, elefantul este personificarea virtuților și cumpătării și, de asemenea, este simbolul lui Hristos care calcă în picioare un șarpe. Vă invit să citiți mai multe, aici...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ieșit-a Semănătorul să semene sămânța Sa...

Maica Domnului Ostrobramskaya